Parteneri pentru Astronomie
Asistență > Retururi și reclamații

Retururi și reclamații

Am drept de revocare?

Dispozițiile cu privire la dreptul de revocare se găsesc în termenii și condițiile noastre generale de afaceri.

Cum procedez dacă nu-mi place un produs?

Dacă ați declarat anularea contractului de achiziție, ne puteți ajuta la procesarea returului dvs. după cum urmează.

Pentru a vă procesa comanda în mod rapid și satisfăcător, procedați după cum urmează:

În primul rând, vă rugăm să descărcați formularul de retur, să-l completați și să-l atașați la declarația dvs.

Returul se va face la următoarea adresă:

NIMAX GmbH
Otto-Lilienthal-Str. 9
D-86899 Landsberg am Lech

După intrarea produsului în depozitul nostru, vom verifica returul și îl vom procesa în conformitate cu informațiile dvs. Durata de procesare este de obicei de circa o săptămână, dar se poate prelungi în timpul sezonului de vârf.

Sfat: Vă rugăm să folosiți ambalajul original, dacă îl mai aveți, sau un ambalaj echivalent pentru returnare, care să asigure un transport sigur.

Produsul comandat este defect. Cum pot face o reclamație?

Pentru a înregistra o reclamație și a iniția schimbarea produsului, aveți la dispoziție  formularul de contact. Selectați acolo subiectul corespunzător și completați formularul în întregime. Veți primi apoi un e-mail de la noi cu informații suplimentare despre procesul de schimbare a produsului.

Acesta este cel mai simplu mod!

Pentru o procesare rapidă și nebirocratică, vă rugăm să respectați următoarea procedură:

(Aceasta nu este o cerință obligatorie pentru exercitarea efectivă a dreptului de revocare.)

Vă rugăm să aveți înțelegere pentru faptul că acceptăm solicitări de schimbare a unui produs și de retur numai în scris sau prin e-mail. Doar așa ne putem asigura că primim toate datele necesare și că vă procesăm comanda cu promptitudine.
Pentru a vă procesa comanda în mod rapid și satisfăcător, procedați după cum urmează:

În primul rând, vă rugăm să descărcați formularul de retur, să-l completați și să-l atașați la declarația dvs.

Returul se va face la următoarea adresă:

NIMAX GmbH
Otto-Lilienthal-Str. 9
D-86899 Landsberg a. Lech

După intrarea produsului în depozitul nostru, vom verifica returul și îl vom procesa în conformitate cu informațiile dvs. Durata de procesare este de obicei de circa o săptămână, dar se poate prelungi în timpul sezonului de vârf până la patru săptămâni.

Notă: Vă rugăm să folosiți ambalajul original, dacă îl mai aveți, sau un ambalaj echivalent pentru returnare, care să asigure un transport sigur.

Cui mă pot adresa dacă am întrebări de natură tehnică?

Multe dintre produsele noastre necesită explicații. Prin urmare, în cazul în care aveți întrebări tehnice, experții noștri vă stau la dispoziție.

Cel mai simplu mod este să folosiți formularul de contact. Așa veți  obține ajutor cât mai repede posibil. Vom face tot ce ne stă în putință pentru a vă ajuta.

Care este procedura în cazul unei cereri de garanție?

În cazul în care apare un defect la produs în perioada de garanție, vă rugăm să ne contactați. În multe cazuri, puteți returna produsul la costuri reduse prin intermediul unei etichete de retur pusă la dispoziție de către noi. În cazul unei cereri de garanție la produse care nu pot fi trimise prin colete poștale (de ex. telescoape Dobson mari), acestea vor fi ridicate de la dvs. Reparația sau schimbarea produsului va fi efectuată de către noi sau direct de către producător.

Nu putem garanta că toate articolele vor funcționa întotdeauna perfect. Încercăm însă în orice caz să găsim o soluție care să vă satisfacă pe deplin, pentru că acesta este obiectivul nostru.

Ce durată are perioada de garanție?

Perioada de garanție pentru persoane fizice este de 24 de luni pentru produsele achiziționate noi și de 12 luni pentru produsele folosite. Perioada de garanție începe din momentul acceptării produsului. Deteriorările din cauza uzurii naturale sau utilizării necorespunzătoare nu sunt acoperite de garanție.

Unii producători oferă pentru produsele lor o garanție comercială care se extinde dincolo de această perioadă. Condițiile de garanție respective se găsesc pe paginile de servicii ale producătorilor. Drepturile la garanția legală nu sunt limitate de nicio eventuală garanție acordată de producător.