Swarovski Optik face parte din grupul de companii Swarovski cu sediul în Absam din Tirol. Înființată în anul 1949, compania s-a specializat în producerea echipamentelor optice de cea mai mare precizie, fapt ce adus la câștigarea unui loc în segmentul premium al pieței mondiale.
Binoclurile, lunetele terestre, telescoapele, dispozitivele optoelectronice, cautatoarele, telemetrele și amplificatoare de lumină reziduală sunt utilizate în principal de către profesioniști (cum ar fi pompierii din pădurile canadiene, cercetătorii stațiilor din Antarctica, controlorii traficului aerian, ornitologi și vânători) datorită calității lor deosebite. Cu toate acestea, avantajele instrumentelor profesionale sunt de asemenea din ce în ce mai apreciate si de către amatorii care se bucură de explorarea minunilor naturii în timpul liber.
Swarovski Optik a stabilit o poziție specială în rândul furnizorilor de produse optice pentru distanțe lungi, nu în ultimul rând datorită angajamentului său puternic față de mediu și diverselor sale contribuții active la conservarea habitatelor.
Swarovski
Cap video inclinabil Compact tripod head CTH
$ 480,00
Swarovski
cap panoramic pe 2 cai PTH Professional Tripod Head
$ 660,00
Mai multe despre Swarovski
Istoria Swarovski a început în anul 1895 cu o invenție a lui Daniel Swarovski, care a dezvoltat primul aparat electric de slefuire a diamantelor și a fondat o afacere de familie în Tirol, a cărui nume a devenit sinonim pe plan mondial cu cea mai clară sticlă cristalină, tăiere de precizie și ingeniozitate extrordinara.
Compania s-a diversificat în mai multe ramuri în cei peste o sută de ani de atunci - de la unelte abrazive, pietre pretioase și cristale până la dispozitive optice pentru distanta lungă. Aceste linii diferite de produse apar foarte diferite din punctul de vedere al consumatorului, dar sunt strâns legate de cunostintele de producție și de căutarea constantă pentru cea mai mare precizie.
(Calitate optică de top in format clasic: Swarovski Habicht 8x30 W)
Înființarea companiei
Wilhelm Swarovski, fiul fondatorului companiei avea doar 17 ani în 1935. El a fost un astronom amator - pasiunea sa pentru "a fi mai aproape de stele", cum spunea el, a trezit o ambiție de a-și construi un binoclu propriu, îmbunătățit.
Folosea metodele speciale dezvoltate în compania tatălui său pentru producerea și prelucrarea sticlei implicate în producerea de pietre prețioase pentru dezvoltarea unei noi producții de prisme și a procesului de slefuire, pe care le-a folosit pentru primul binoclu 6x30. Cu consecințe importante, în 1949 a fondat Swarovski Optik KG în Absam din Tirol. Primul său produs, "Habicht 7x42", este încă un standard recunoscut în domeniul opticii de vânătoare.
(Cea mai recentă dezvoltare a telescoapelor Swarovski: luneta binoculara BTX)
Progresul tehnic
Progresul prin precizie și tehnologie - acest lucru ar putea fi, de asemenea, parte din codul genetic al familiei Swarovski, deoarece companiile lor au rămas fidele principiului fondatorului până în prezent. "Hawk" a urmat ca o prima luneta în 1967, primele binocluri cu exterior din cauciuc de pe piața mondială au apărut în 1971, iar prima luneta Nova cu ocular - pentru a preveni rănirea ochilor la tragerea din poziții nefavorabile - a apărut în 197
Linia Swarovski "EL" a fost primul binoclu din lume cu prindere "wrap-around" și a primit "Cel mai bun premiu" în 1999 ca inovare a deceniului. Mai mult de 30 de premii naționale și internaționale nu numai că recunosc puterea, precizia și calitatea inovatoare, dar și designul ambițios al mărcii.
(Swarovski EL-Fernglas in a treia generatie)
Astăzi
Swarovski Optik are peste 630 de angajați. În 2005, compania a realizat vânzări de 80 de milioane de euro. O cotă de export de 90% se realizează prin intermediul companiilor de vânzări din SUA, Franța, Marea Britanie, Elveția, Italia, Germania, Austria, țările Benelux și mai recent în țările din Europa de Est.
Exista distribuitori in 30 de țări, ceea ce înseamnă că gamele de produse ale mărcii sunt disponibile pe toate cele cinci continente. Concentrându-se pe cea mai înaltă performanță optică, inovarea funcțională și designul sofisticat, Swarovski Optik se poziționează astăzi cu succes în calitate de brand premium in întreaga lume.
(La Swarovski Optik, controlul meticulos al calității este realizat de angajați cu experiență înaltă).
Succesul companiei se bazează nu doar pe capacitatea sa de a integra inovațiile tehnice în design-urile sale funcționale și estetice premiate, dar și cu filozofia companiei - care accentuează în mod clar valoarea pe care aceasta o acordă aprecierii naturii. Această atitudine se manifestă atât în proiectele de conservare a naturii, cât și în producția ecologică. "Instrumentele noastre sunt utilizate la exterior, in natura", explică Werner Trattner, purtătorul de cuvânt al consiliului, iar filosofia companiei este că "numai o lume naturală intactă asigură dreptul umanității de a exista pe termen lung".