serii de produse:
De la înființare, scopul National Geographic Society este "creșterea și difuzarea cunoștințelor geografice". Acest principiu a devenit motto-ul societății și a fost decisiv pentru subiectele acoperite de revista și toate celelalte activități ale NATIONAL GEOGRAPHIC.
După mai bine de 120 de ani, spiritul părinților fondatori este la fel de actual ca atunci - angajamentul de informare al publicului cu privire la progresele științifice, în special aspectele legate de protejarea mediului nostru, rămâne obiectivul său.
National Geographic
Glob Vertigo Executive 37cm
$ 650,00
National Geographic
Glob The Heavens 30cm
$ 150,00
Informații suplimentare despre National Geographic
De la înființare, scopul National Geographic Society este "creșterea și difuzarea cunoștințelor geografice". Acest principiu a devenit motto-ul societății și a fost decisiv pentru subiectele acoperite de revista și toate celelalte activități ale NATIONAL GEOGRAPHIC.
După mai bine de 120 de ani, spiritul părinților fondatori este la fel de actual ca atunci - angajamentul de informare al publicului cu privire la progresele științifice, în special aspectele legate de protejarea mediului nostru, rămâne obiectivul său.
De la înființare, activitatea National Geographic Society a avut două pietre de temelie - utilizarea revistei ca instrument de comunicare pentru stimularea cercetării și publicarea rezultatelor acesteia; și promovarea proiectelor de cercetare - peste 9.000 până în prezent.
În seara zilei de 13 ianuarie 1888, 33 de domni onorabili s-au adunat la Washington Cosmos Club. Cel mai important punct de pe ordinea de zi a fost modul de "creștere și răspândire a cunoștințelor geografice". Două săptămâni mai târziu, a fost înființată National Geographic Society. Nici unul dintre părinții fondatori nu a putut prezice că aceasta va deveni într-o bună zi cea mai mare organizație din lume dedicată științei și educației.
Acești oameni de la Cosmos Club erau geografi, geologi, exploratori, profesori, avocați, meteorologi, cartografi, ofițeri și finanțatori - toți educați, călători și modelați de spiritul de pionierat al timpului lor. Ei erau nerăbdători să învețe lucruri noi, să răspândească cunoștințele și să privească înainte. Entuziaști care au vrut să exploreze limitele. Printre ei au fost descoperitori ai Marelui Canion și primii care au urcat Munții Stâncoși. Ei au fost pionieri care au purtat steagul Americii mai departe spre nord decât oricine înainte, cercetători care au observat munții îndepărtați și crestele cele mai inaccesibile, au descris flora și fauna necunoscuta și au raportat despre viețile oamenilor din țările îndepărtate.
Gardiner Green Hubbard a fost ales președinte al companiei. El nu a fost un explorator, ci mai degrabă un avocat și finanțator care a sponsorizat experimentele științifice ale ginerelui său Alexander Graham Bell (care mai târziu a inventat telefonul și a devenit al doilea președinte al National Geographic Society). În adresa sa inaugurală, Hubbard a subliniat că apartenența nu se limita în nici un caz la oamenii de știință si că societatea era deschisă oricui. Ceea ce a propus el atunci, rămâne obiectivul NATIONAL GEOGRAPHIC si astăzi – acela de a susține proiectele de cercetare promițătoare și de a disemina aceste cunoștințe în rândul oamenilor, astfel încât toți să învățăm mai multe despre lumea în care trăim".