serii de produse:
Canon
Camera EOS 6Da MK II Super UV/IR-Cut
$ 2.060,00
Canon
Camera EOS 4000Da Baader BCF
$ 900,00
Canon
Camera EOS 2000Da Super UV/IR-Cut
$ 930,00
Canon
Camera EOS 90Da Full Range
$ 1.950,00
Canon
Camera EOS 90Da Super UV/IR-Cut
$ 1.920,00
Canon
Camera EOS 90Da Baader BCF
$ 1.930,00
Canon
Camera EOS 850Da Full Range
$ 1.470,00
Canon
Camera EOS 4000Da Full Range
$ 920,00
Canon
Camera EOS 850Da Super UV/IR-Cut
$ 1.440,00
Canon
Camera EOS 250Da Baader BCF
$ 1.250,00
Canon
Camera EOS 250Da Full Range
$ 1.260,00
Canon
Camera EOS 250Da Super UV/IR-Cut
$ 1.230,00
Canon
Camera EOS 2000Da Full Range
$ 980,00
Canon
Camera EOS 2000Da Baader BCF
$ 950,00
Canon
Camera EOS 850Da Baader BCF
$ 1.450,00
Pretul nostru:
$ 1.390,00
Canon
Camera EOS 4000Da Super UV/IR-Cut
$ 890,00
Informații suplimentare despre Canon
Canon a oferit produse inovatoare pentru crearea de fisiere video și imagini statice pentru clienții săi din întreaga lume timp de peste 70 de ani. Înființată în 1937, Canon s-a dezvoltat într-o afacere globală activă și diversificată: soluții de afaceri, imagistică pentru consumatori, media și comunicații, sisteme medicale și produse industriale.
Cu vânzări nete anuale de 4.481 trilioane de yeni și 131.352 de angajați la nivel mondial, inclusiv peste 11.000 în Europa în 239 de companii, Canon este unul dintre cele mai recunoscute și respectate grupuri corporatiste din lume.
O sursă inepuizabilă de idei inovatoare a garantat întotdeauna poziția Canon în vârful industriei. Ori de câte ori întreprinderile și consumatorii fizici preferă produsele Canon, aleg o tehnologie fiabilă, elegantă și avansată.
Filosofia companiei
Filosofia corporatistă Canon - "Kyosei" formează nucleul sistemului de valori, precum și activitățile sale de afaceri și de sponsorizare. Termenul "Kyosei" provine din japoneza și înseamnă "a trăi și a lucra împreună pentru binele comun". Această idee de bază modelează valorile Canon și descrie responsabilitatea morală pe care Canon o are ca și companie.
Ecologia este de asemenea o parte fundamentală a acestei filosofii. Se fundamentează pe principii care urmăresc maximizarea armoniei dintre ecologie și tehnologie și integrează mediul în toate domeniile de afaceri în fiecare etapă a dezvoltării tehnologiei, producției și marketingului.
Puterea economică
La finalul anului 2007 Canon avea o cifră de afaceri de 4,481 miliarde de Yeni, în creștere cu 7,8% comparativ cu anul precedent. Canon încheia o crestere consecutivă de 8 ani. Firma este listată la bursele din Tokio, Osaka, Nagoya, Fukuoka, Sapporo și New York.
Pozitia în branșă
În 2007, Canon a obținut următoarele clasificări:
Locul 36 în clasamentul Business Week "Cele mai bune mărci globale din lume in anul 2007".
Locul 46 în clasamentul din lista celor mai admirate companii din lume, în revista Fortune.
Canon Germania
Canon a fost prezent în Germania cu filiala sa independentă timp de peste 30 de ani, iar cu sediul în Krefeld în ultimii 10 ani. Birourile de top și sistemele informatizate au transformat Canon Germania într-una din primele companii din domeniul IT și al comunicațiilor.
Gama de produse - cu aparate foto, camere video, binocluri, imprimante, copiatoare, scanere, faxuri și proiectoare, precum și soluții sofisticate pentru utilizatori fac din companie un specialist în cele mai diverse domenii ale afacerii IT, precum și pentru utilizatorii finali.